Creditat cu salvarea mărcii, iată care sunt cele mai semnificative Monster lansate vreodată de Ducati.

Monstrul a fost și rămâne un succes fenomenal pentru Ducati – menținând brandul bolognez pe linia de plutire în anii financiari cruciali, minimizând loviturile date de industrie și concurență și oferind Ducati o puternică asociere de brand cu cuvântul Monster. Acesta este, fără îndoială, unul dintre cele mai importante modele Ducati și este, de asemenea, extrem de popular și bine cunoscut în întreaga lume. Cunoscută ca “ Il Mostro ” de către Ducatisti, această motocicletă a văzut lumina zilei în 1993 și a fost proiectată de Miguel Angel Galluzzi, probabil cel mai de succes și memorabil design al său. Monster a fost descris în mod faimos ca “Tot ce ai nevoie: un scaun, un rezervor, un motor, două roți și ghidon ,” de către Michael însuși, referindu-se la filosofia de design minimalist a bicicletei. Iată zece Monsters prin cronologia și istoria Monster care credem că sunt mai mult decât suma părților lor.

Nr.10 – Ducati Monster 821

Ducati Monster 821

Prezentat ca un nou membru al seriei Ducati Monster în 2015, modelul 821 și-a împrumutat motorul de la Hypermotard și, de asemenea, de la Hyperstrada 821 de atunci. Ca rezultat, bicilindrul în L de 821 cmc răcit cu lichid furniza 107 CP la 9.250 rpm și 86 Nm de cuplu. De asemenea, a introdus Ducati Safety Pack în seria Monster, adăugând o serie de sisteme electronice de asistență a pilotului și caracteristici de siguranță precum ABS și controlul tracțiunii. Această versiune a avut un succes deosebit, găsind cumpărători în rândul unui grup de vârstă mai divers, datorită accesibilității sale atât pentru piloții tineri, cât și pentru cei mai în vârstă.

Nr. 9 – Ducati Monster 1200 R

Ducati Monster 1200 R

Hrăgându-și motorul din seriile Ducati Diavel și Multistrada, Monster 1200 R a fost o adevărată putere , foarte rapidă pentru clasa sa. Testastretta de 1198cc, un bicilindru în L răcit cu lichid, producea o putere uimitoare de 152 CP la 9.250 rpm și un cuplu de 125 Nm la 7.750 rpm. Cu pachetul de siguranță Ducati inclus, precum și suspensia Öhlins și frânele mari, acest Monster a devenit una dintre motocicletele de circuit naked ideale de deținut și experimentat.

Nr.8 Ducati Monster M900

Ducati Monster M900

Monstrul original, proiectat dintr-un sortiment de componente 900 Supersport și bazat pe seria de cadre în spalier 851/888, a dat naștere uneia dintre cele mai emblematice motociclete din istorie, destinată gloriei încă de la prima sa apariție la Salonul Auto de la Köln din 1992 – Monster 900 era născut. Lansat în producție în anul următor, s-a dovedit a fi un pionier în segmentul său, redefinind clasa motocicletelor sport naked. Motorul său bicilindric în L de 904 cm3 furniza 73 CP și 76 Nm de cuplu. Monster a fost ulterior modificat și revizuit de-a lungul anilor, dar originalul avea ceva unic pe care niciuna dintre versiunile ulterioare nu a reușit să îl imite; acestea erau propriile lor interpretări.

Nr.7 Ducati Monster M600

Ducati Monster M600

O alternativă mai accesibilă la Monster 900 la acea vreme, modelul M600 a fost lansat ca o versiune mai docilă a puternicului 900, alături de Monster 400, destinat motocicliștilor începători din țările care impuneau restricții privind clasa de ucenici pentru motocicletele high-end. Motorul său furniza 53 CP și 48 Nm de cuplu, oferind motocicliștilor suficientă putere pentru o pilotaj sportiv și capacitatea de a parcurge distanțe mai lungi și la viteze mai mari.

6 – Ducati Monster SP

Ducati Monster SP

Ducati Monster SP 2023 se bazează pe modelele anterioare “SP“, beneficiind de mai multe îmbunătățiri de performanță față de Monster-ul standard. Este conceput pentru pasionații de pistă care cu siguranță vor aprecia caracteristicile și echipamentele oferite de această motocicletă, dorindu-și în același timp și pentru alte ocazii un naked italian potrivit pentru oraș. Motorul este puternic, cu 111 CP și 94 Nm de cuplu transmis pneului spate. Cadrul cu spalier frontal din anii precedenți a fost înlocuit cu un cadru cu secțiuni din aluminiu inspirat de Panigale, iar suspensia este complet reglabilă și, per ansamblu, cu 2 kg mai ușoară decât motocicleta standard.

5 – Ducati Monster 1100 EVO Diesel

Ducati Monster 1100 EVO Diesel

Ducati Monster Diesel este rezultatul unei colaborări speciale între departamentele de styling Ducati și Diesel. Tehnic identic cu modelul 1100 standard; dar lansat mai mult ca un exercițiu de stil și de branding – o vopsea mată unică în verde “Diesel”, însoțită de piese înnegrite, a fost utilizată pentru a redefini aspectul motocicletei. Cadrul din oțel, brațul oscilant, garda de noroi față, furca față și diverse alte componente ale motocicletei au fost finisate în negru. Pentru un plus de culoare, arcul amortizorului spate și etrierul frânei față au fost acoperite cu un galben strălucitor. Motorul V-twin în patru timpi de 1.078 cmc, răcit cu aer, cu injecție de carburant, care echipează Ducati Monster 1100 EVO Diesel 2013, dezvoltă 100 CP la 7.500 rpm și un cuplu de 103 Nm la 6.000 rpm.

4 – Ducati Monster 796 Rossi MotoGP Replica

Ducati Monster 796 Rossi MotoGP Replica

Această versiune a modelului Monster cu siguranță a întors capete cu livrea sa de curse ostentativă, cu un “46” masiv pe rezervor, fără îndoială o motocicletă asociată cu Valentino Rossi. A existat, de asemenea, o ediție Nikki Hayden 796, cu propria sa livrea. Le-am pune una împotriva celeilalte în această listă, deoarece ambele arată la fel de izbitor. Acest 796 avea, de asemenea, jante ușoare din aluminiu, un braț oscilant cu un singur braț și un motor V-twin de 803cc răcit cu aer, care producea 87 CP la 8.250 rpm și un cuplu de 79 Nm la 6.260 rpm.

3- Ducati Monster S4RS Tricolore

Ducati Monster S4RS Tricolore

Această livră distinctivă și elegantă în culorile drapelului italian pe rezervor și capacele din spate, combinată cu cadrul și furcile aurii mat, face din acest Monster S4RS un model remarcabil și elegant, precum și un performer înalt. S4RS a fost o variantă mult mai puternică decât S2R, deoarece a fost propulsată de Testastretta a superbike-ului 999, un bicilindru în V răcit cu lichid care dezvoltă 130 CP la 9.500 rpm și un cuplu de 105 Nm la 7.500 rpm. Cu siguranță una dintre cele mai interesante și căutate interpretări ale modelului Monster.

2- Ducati Monster 400

Ducati Monster 400

Monter 400 a fost alternativa cu motor mai mic la Monster 600, cu aceeași caroserie și mecanică ca și 600, dar cu un motor având o cursă mai scurtă și pistoane cu diametru mai mic, deci o cilindree de 400 cc. Una dintre cele mai mici motociclete cu două cilindri în V aflate în producție la acea vreme, Monster 400 a reușit să stârnească entuziasmul pasionaților de motociclete atunci când a fost lansat. Nivelurile de putere erau decente, cu 44 CP și 33 Nm de cuplu. Modelul 400 a accelerat puternic până la 100 km/h și a sunat bine făcând asta. A atins o viteză maximă solidă de 100 MPH, ceea ce era acceptabil pentru un motor de cilindree mai mică.

1-Ducati Monster 620ie Matrix Edition

Ducati Monster 620ie Matrix Edition

Această motocicletă era propulsată de un V-twin de 618cc răcit cu aer, care genera 60 CP la 9.500 rpm și 53 Nm de cuplu la 6.750 rpm. Diferența dintre ediția Matrix și un 620ie normal a fost limitată doar la schema de culori și nivelurile cosmetice. Cu toate acestea, rămâne o motocicletă mișto și este o versiune mai puțin cunoscută despre care ne-am gândit că ar trebui să știe mai mulți oameni.

Leave a Reply

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *